بهترین جراح لابیاپلاستی در شیراز

بهترین جراح لابیاپلاستی در شیراز، موضوعی است که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد. جراحی لابیاپلاستی یکی از جراحی‌ها زیبایی زنان محسوب می‌شود اما صرفا برای زیبایی نیست و در مواردی با هدف درمان و رفع مشکلات در ناحیه لابیا انجام می‌شود. با توجه به حساسیت این ناحیه از بدن، هرگونه جراحی یا تغییری در وضعیت لابیا تنها باید توسط متخصصان مجرب و حرفه‌ای انجام شود. در ادامه بهترین دکتر لابیاپلاستی در شیراز را معرفی خواهیم کرد.

جراحی لابیاپلاستی چیست؟

لابیا بخشی از اندام تناسلی زنانه و پوششی است که دهانه واژن را از آلودگی و… حفظ کرده و از مجاری پیشابی و کلیتوریس محافظت می‌کند. لابیا از دو بخش مینور و ماژور تشکیل شده که لابیا مینور را دراصطلاح بخش داخلی و لابیا ماژور را در اصطلاح بخش بیرونی لابیا می‌نامند. شکل و اندازه لابیا در افراد مختلف، متفاوت است. این بخش از اندام تناسلی در حالت عادی کمی افتادگی دارد اما در بعضی افراد این افتادگی بیش از حد بوده و با تورم و بزرگی همراه است که مشکلات مختلفی برای فرد ایجاد می‌کند.

تورم و بزرگی بیش از اندازه لابیا، پیش از هر چیز باعث تاثیر در زیبایی اندام جنسی زنانه می‌شود و علاوه بر آن، پوششی که باید را برای دهانه واژن ایجاد نکرده و احتمال ابتلا به عفونت اندام تناسلی و عفونت‌های داخلی زنانه را افزایش می‌دهد. بزرگ بودن لابیا همچنین در برخی افراد باعث اختلال در زندگی روزمره آن‌ها شده و فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی یا ورزش کردن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در چنین شرایطی پزشک متخصص جراحی زیبایی زنان با جراحی این ناحیه، مشکلات ناشی از تورم و بزرگی لابیا را برطرف می‌کند. این جراحی در اصطلاح لابیاپلاستی نام دارد که به دلیل حساسیت آن تنها باید توسط بهترین متخصصان مانند بهترین جراح لابیاپلاستی در شیراز انجام می‌شود. مراجعه به بهترین جراح، این مزیت را دارد که در کنار این جراحی می‌توانید اقدامات دیگری مانند تاینینگ ( تنگ کردن واژن ) یا وایتینگ واژن ( سفید کردن واژن ) را نیز انجام دهید.

 

جراحی لابیاپلاستی برای چه افرادی ضرورت دارد؟

جراحی لابیاپلاستی نوعی عمل زیبایی است و همه خانم‌هایی که از اندازه لابیای خود رضایت ندارند، امکان جراحی این ناحیه از بدن را دارند. البته در بعضی افراد این عمل الزامی است تا از بروز مشکلات جدی‌تر برای بیمار جلوگیری شود. از جمله افرادی که این عمل برای آن‌ها ضرورت بیشتری دارد، می‌توان به گروه‌های زیر اشاره کرد:

  • افرادی که در اثر تورم و بزرگی لابیا دچار عفونت شده باشند.
  • زنانی که بزرگی لابیا مانع انجام فعالیت‌های روزمره آن‌ها مانند پیاده‌روی , دوچرخه سواری و … شود.
  • افرادی که در زمان پوشیدن لباس‌های تنگ با مشکل مواجه شده و بدفرمی لابیا آن‌ها مشخص می‌شود.
  • زنانی که دارای لابیای تیره و افتاده هستند و این موضوع اعتمادبه‌نفس آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.
  • زنانی که در اثر بزرگی لابیا با مشکلاتی مانند انحراف جریان ادرار مواجه شده‌اند.
  • افرادی که در زمان رابطه جنسی درد، سوزش و ناراحتی زیادی احساس می‌کنند.
  • زنانی که بارداری‌های متعدد و زایمان طبیعی داشته‌اند.

 

بهترین جراح لابیاپلاستی در شیراز چه ویژگی‌هایی دارد؟

لابیاپلاستی خصوصی‌ترین و حساس‌ترین نوع جراحی پلاستیک است زیرا مستقیما روی اندام جنسی انجام می‌شود. انجام این جراحی نیاز به تبحر و تجربه بالا دارد و برای نتیجه‌گیری هرچه بهتر از آن تنها باید به بهترین پزشک و متخصص جراحی های زیبایی زنان مراجعه کرد. بهترین پزشکان در این زمینه ویژگی‌هایی دارند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

تجربه و مهارت

تجربه و مهارت دو شرط مهم برای تبدیل شدن به بهترین جراح در هر شاخه از پزشکی است که تاثیر مستقیم در نتیجه جراحی دارد. بهترین جراح لابیاپلاستی در شیراز هم باید از تخصص و تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد.

استفاده از تجهیزات به‌روز و پیشرفته

یک جراح متخصص و باتجربه باید مهارت کار با تجهیزات‌ پیشرفته و مدرن را داشته باشد. استفاده از ابزارهای پیشرفته‌ به نتیجه‌گیری هرچه بهتر از جراحی کمک کرده و روند آن را برای پزشک ساده‌تر می‌کند. به علاوه استفاده از ابزارهای به‌روز و پیشرفته، مشکل بیماران در دوران نقاهت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

تیم باتجربه

از دیگر ویژگی‌های یک جراح خوب می‌توان به داشتن تیمی باتجربه اشاره کرد. این ویژگی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در انتخاب بهترین دکتر جراح زیبایی زنان در شیراز به خصوص در حوزه لابیاپلاستی، باید به آن توجه کنید.

توانایی برقراری ارتباط با اقشار مختلف

بیمارانی که به پزشک جراح مراجعه می‌کنند از هر قشر و فرهنگ و با هر سطح سواد و دانشی هستند. یک جراح خوب باید توانایی برقراری ارتباط با تمام این بیماران را داشته باشد.

بهترین جراح لابیاپلاستی در شیراز کیست؟

پزشکان زیادی در شهر شیراز به انجام این عمل جراحی می‌پردازند که به عنوان یکی از بهترین آن‌ها می‌توان به دکتر مریم روانبد شیرازی مراجعه کرد. در کلینیک دکتر مریم روانبد، جراحی لابیاپلاستی با جدیدترین متدها و پیشرفته‌ترین ابزارها انجام می‌شود. البته لابیاپلاستی یکی از خدماتی است که ایشان در مطب خود به بیماران ارائه می‌کنند. با مراجعه به این کلینیک علاوه بر انجام جراحی لابیاپلاستی می‌توانید در زمینه‌های دیگری مانند جراحی هودوپلاستی، پرینوپلاستی، سفید کردن واژن و تنگ کردن واژن، جوانسازی واژینال و… نیز خدمات دریافت کنید.

ایشان علاوه بر اینکه به عنوان یکی از بهترین جراحان لابیاپلاستی در شیراز شناخته می‌شوند، با تجربه بالا در زمینه بیماری‌های زنان و زایمان و بارداری نیز خدمات مختلفی را به بیماران ارائه می‌کنند. پیش از تمام جراحی‌ها و خدمات گفته شده، امکان مشاوره رایگان در رابطه با خدمات دکتر روانبد و آشنایی با چگونگی و فرآیند انجام درمان‌ها نیز وجود دارد تا با اطمینان خاطر برای انجام جراحی اقدام کنید.

جهت مشاوره با شماره 09032698932 تماس بگیرید تماس با ما

 سخن پایانی درباره بهترین جراح لابیاپلاستی در شیراز

انتخاب بهترین جراحی لابیاپلاستی، دغدغه بسیاری از خانم‌هایی است که قصد انجام این جراحی پلاستیک را دارند. در این مطلب تلاش کردیم تا ضمن ارائه اطلاعاتی در مورد این جراحی، نکاتی که به انتخاب بهترین جراحی لابیاپلاستی در شهر شیراز کمک می‌کنند را برای شما توضیح دهیم. در صورتی که به دنبال بهترین جراح در این زمینه هستید، می‌توانید به دکتر مریم روانبد شیرازی مراجعه کنید. در کلینیک دکتر روانبد علاوه بر لابیاپلاستی خدمات دیگری مانند تاینینگ یا تنگ کردن واژن، وایتینگ یا سفید کردن واژن، جوانسازی صورت و بدن بدون جراحی، پرینوپلاستی و… نیز ارائه می‌شود که بسته به نیاز خود می‌توانید از این خدمات هم استفاده کنید.

جهت گرفتن نوبت و مشاوره با شماره 09032698932 تماس بگیرید تماس با ما