لابیاپلاستی برای دختران باکره در شیراز

آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی را انجام دهند؟

لابیاپلاستی یک نوع جراحی زیبایی است که  باعث شکل دهی و زیبایی ناحیه تناسلی میشوند. در این جراحی، پوست اضافی حول لابیا های بیرونی ناحیه تناسلی برش داده می شود و سپس لابیا ها شکل داده می شوند.

لابیاپلاستی هم میتواند جراحی زیبایی باشد و هم به دلایل درمانی انجام شود و شایع ترین دلایل انجام لابیاپلاستی عدم تقارن لابیا، افتادگی لابیا، بزرگی بیش از حد نرمال، تیرگی یا چروکیدگی لابیا  باشد .

در بعض موارد لابیا های بیرونی ناحیه تناسلی یک فرد بسیار بزرگ، طولانی یا نامنظم باشد، که می تواند منجر به احساس ناراحتی در هنگام رابطه جنسی، ورزش ,  پیاده روی, دوچرخه سواری و یا کار های روزمره شود.

لابیاپلاستی یک روش مطمئن و موثر برای بهبود شکل لب های بیرونی ناحیه تناسلی است. با این حال، همیشه قبل از اقدام به این جراحی، باید پزشک خود مشورت کنید تا بعد از بررسی کامل اطمینان حاصل کنید که آیا این جراحی مناسب شماست یا خیر.

بنابراین، لابیا پلاستی می‌تواند برای دختران باکره با مشکلات ظاهری یا عملکردی لابیا کمک کند تا در فعالیت های روزمره و ورزش کردن عملکرد بهتری داشته باشند. با این حال، همانند هر جراحی دیگری، لابیا پلاستی نیز ریسک‌های خاص خود را دارد و باید توسط یک جراح متخصص زیبایی زنان  انجام شود.

آیا لابیاپلاستی محدودیت سنی دارد ؟

عموماً پزشکان پیشنهاد می‌دهند که زنانی که به سن قانونی رسیده‌اند و  سنین بلوغ را گذرانده اند  میتوانند با خیال راحت لابیاپلاستی را انجام دهند و لابیا پلاستی هیچ مشکلی برای دختران باکره ندارد و براحتی میتوانند انجام دهند .

این به دلیل این است که در دوران بلوغ و همچنین در دوران حاملگی تغییرات بزرگی در آناتومی لابیاها و آناتومی دیگر اعضای تناسلی انجام می‌گیرد. در نتیجه، پزشکان معمولاً توصیه می‌کنند که زنانی که به سنین بلوغ رسیده‌اند و حداقل ۱۸ سال سن دارند میتوانند برای انجام لابیاپلاستی مراجعه کنند. با این حال، تصمیم نهایی همواره بر عهده پزشک و بیمار است و باید با توجه به شرایط و نیازهای خود تصمیم‌گیری شود.

شما میتوانید برای مشاوره رایگان در مورد لابیا پلاستی با شماره 09032698932 تماس بگیرید


بهترین ظاهر آلت تناسلی زنانه چگونه است؟

بهترین ظاهر ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد، زیرا ظاهر آلت تناسلی زنانه برای هر شخص منحصر به فرد است و ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند ژنتیک، سن، وضعیت تغذیه، تاریخچه بارداری و زایمان، و محیط زیستی قرار گیرد. 

میتوان گفت  مطلوب ترین و محبوب ترین ظاهر برای ناحیه تناسلی در زنان که در دنیای غرب مطرح شده شامل لابیای داخلی کوتاه و متقارن است. که میتوان اینگونه بیان کرد که بهترین حالت زمانی است که خانم ها در حالت ایستاده وقتی پاها بسته هستند، لابیای داخلی نباید از لابیای بیرونی بلندتر باشد.

دختران در سن بلوغ لابیاهایشان رشد می کند در بعضی  موارد رشد لابیاها بسیار زیاد است به طوری که هنگام پوشیدن لباس ورزشی و یا لباس های تنگ بخاطر بزرگ بودن لابیاها اذیت میشوند و یا ظاهر بزرگ لابیاها باعث کاهش اعتماد به نفس انها شده ، با انجام لابیاپلاستی می توانیم شکل ظاهیر لابیاها را مثل قبل از دوران بلوغ بازگرداند، و مبتوان گفت با انجام لابیاپلاستی دیگر ظاهر آزار دهنده ناحیه تناسلی برای بیمار وجود ندارد.




آیا دختران باکره می توانند جراحی لابیاپلاستی انجام دهند؟

باید بدانید که لابیاپلاستی خارج از پرده بکارت انجام می شود و هیچ ارتباطی  به پرده بکارت ندارد و یک نوع جراحی زیبایی خارجی  برای واژن است، خانم دکتر مریم روانبد شیرازی جراح زیبایی زنان لابیاها را با روش های متنوعی کوچک می کند، که انجام این کار هیچ آسیبی به پرده بکارت نمی زند.

تماس با ما

جهت گرفتن نوبت و مشاوره با شماره 09032698932 تماس بگیرید
تماس با ما



تماس با ما