دسته: جراحی درمانی زنان

راه های افزایش میل جنسی در زنان

آیا به دنبال بهبود وضعیت رابظه جنسی خود هستید؟ اگر به دنبال افزایش و  تقویت میل جنسی خود هستید، در این مقاله مشکلات شمارا بررسی خواهیم کرد تا نگرانی‌های خود را به حداقل برسانید. دلایل کاهش میل جنسی زنان می‌تواند به عوامل مختلفی یستگی داشته باشد که دلایل آن میتتواند از جمله تغییرات حالت روحی و روانی یا عوامل هورمونی باشد. همچنین، شرایط آلودگی هوا و محیط زیست، به ویژه در مناطق شلوغ و پر جمعیت، ممکن است بر سلامت جسمی و جنسی زنان تأثیرات مخربی داشته باشد. برای بررسی و درمان این مساله ، بهتر است که به صورت ... ادامه مطلب

درمان شقاق مقعدی در شیراز

شقاق مقعد یکی از مشکلات حساس و خصوصی است که برخی از افراد ممکن است با آن مواجه شوند. در این مقاله، ما به شما توضیحات جامعی در مورد شقاق مقعد و ارائه نکات مهمی در مورد خدمات مرتبط با آن می‌دهیم.

عمل هیسترکتومی در شیراز

رحم، به عنوان یک ارگان مهم در سیستم تناسلی زنان، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. این ارگان، که شکلی شبیه به گلابی دارد، در وسط لگن قرار دارد و به عنوان محیطی برای رشد و تکامل جنین در طول بارداری عمل می‌کند. هر ماه، از طریق ریختن پوشش داخلی رحم، پدیده پریودی را تجربه می‌کنید.

عمل جراحی میومکتومی در شیراز

خانم‌ها در بازه زمانی دوران باروری خود ، ممکن است با رشد فیبروم‌های داخل رحم مواجه شوند که باعث بروز مشکلاتی در این افراد می‌شود. اما رشد این فیبروم‌ها بی‌خطر است و ماهیت سزطانی ندارد. برای رفع این فیبروم‌ها نیاز به جراحی با نام میومکتومی یا لیومیوم داریم.

تزریق بوتاکس به واژن در شیراز

واژینیسموس یک بیماری است که در آن، انجام رابطه جنسی، قرار دادن تامپون، معاینه لگنی و سونوگرافی واژینال، فرد دچار درد خفیف، متوسط یا شدید می‌شود و امکان دخول هیچ چیزی به واژن ممکن نیست.

تنگ کردن واژن ( تایتنینگ ) در شیراز

یکی از دغدغه های اساسی خانم ها، داشتن رابطه جنسی پایدار و لذت بخش است. همانطور که مشخص و واًح است داشتن رضایت کافی از رابطه جنسی با همسر، بر کیفیت زندگی خانم ها تأثیر مهم و اساسی دارد و بهبود و جوان سازی واژن و همچنین تنگ کردن آن، برای خانم ها بسیار مؤثر است.

تزریق ژل به واژن در شیراز

دسترسی سریع لابیاها همانند هر عضو دیگر بدن بانوان، در برابر نشانه‌های پیری و افزایش سن آسیب‌پذیر هستند. اما تغییرات ناحیه تناسلی تنها تغییرات در شکل ظاهری نیست. بلکه احساس راحتی و لذت جنسی را هم شامل میشود. خوشبختانه، تزریق ژل به واژن  باعص بهبود  این دو مشکل میشود. لابیا ماژورها به مرور زمان در اثر افزایش سن چروک میشود و کشسانی و سفتی قبل خود را از دست می‌دهند. بسیاری از مشکلاتی که باعث تغییر فرم ناحیه تناسلی میشود میتوان به کاهش سطح استروژن , فرزندآوری , افزایش و کاهش وزن ویا افزایش سن و یائسگی و حتی عفونت ... ادامه مطلب

کولپوسکوپی چیست ؟

دسترسی سریع کولپوسکوپی را میتوان  یک روش تشخیصی ساده معرفی کرد که توسط متخصص زنان و زایمان برای بررسی دهانه رحم انجام می‌شود. در این روش، با استفاده از دستگاهی به نام کولپوسکوپ، سلول‌های دهانه رحم را از نظر سرطان دهانه رحم بررسی می‌شوند تا در صورت بروز علائم اقدامات درمانی لازم انجام شود. پس از یررسی در صورت مشکوک بودن نتایج بررسی، از بیمار نمونه گیری میشود و برای انجام بررسی بیشتر، به آزمایشگاه میفرستند. طیق بررسی های انجام شده میزان دقت در این روش حدود ۹۹ درصد است که با کمک آن می‌توان سلول‌های بدخیم سرطانی را به درستی  و کوتاه ترین ... ادامه مطلب

تزریق چربی به بیکینی در شیراز

دسترسی سریع برای زیبایی بیکینی و اندام های زنانه از روش های مختلفی استفاده میشود. اگر میزان حجم ناحبه زیاد باشد مثل باسن و سینه معمولا از تزریق چربی استفاده میشود و  اگر حجم ناحیه کم باشد به طور مثال برای زیبایی واژن هم میتوان از ژل استفاده کرد و هم چربی که هرکدام مزایای خودشان را دارا هستند. طول عمر چربی در حالتی که به درستی استفاده شود و توسط پزشک متخصص زنان انجام شود  بیشتر است  و هرینه  کمتری نسبت به تزریق ژل دارد اما ژل در مناطقی که حجم کمی دارد مقرون به صرفه است و از ... ادامه مطلب

جراحی لاپاروسکوپی در شیراز

جراحی لاپاراسکوپی نوعی از جراحی است که طی آن، یک لوله ی نازک و چراغ دار درون یک برش در شکم یا لگن زنان قرار داده می شود تا بتوان اندام های شکمی را مشاهده کرد.